Marketingový plán 2016? Stále není pozdě!

Nový rok už je v plném proudu a značná část firem právě teď rekapituluje události roku 2015. Jak je to ale s marketingovým plánem? Samozřejmě vždy záleží na odvětví podnikání, ve kterém působíte, na jeho specifiku, apod. Ovšem ale i tady platí „čím dříve, tím lépe“. Ideální stav je mít připravený a odsouhlasený plán již během závěru roku předcházejícího, ale ani v tuto dobu není pozdě.

Kde začít: Cíl, cíl a zase cíl

Jaký je cíl firmy pro následující rok? Čeho chcete v roce 2016 se svou firmou dosáhnout? To by měla být hlavní úvaha, od které se odvíjí vše ostatní. Na hlavní podnikatelský cíl pak navazují dílčí marketingové cíle a aktivity.

Pokud znáte svůj cíl pro rok 2016, máte způli vyhráno! Ostatní práci pak už můžete nechat na nás. Na základě Vámi stanoveného cíle a finančního rámce, spolu s námi provedenou analýzou trhu a neotřelých nápadů, pro Vás připravíme marketingový plán, který Vás krok po kroku dovede k vytyčenému cíli.

Pokud Vám marketingový plán / návod nestačí a chtěli byste víc, pak pro Vás všechny reklamní aktivity následně i zrealizujeme, vyhodnotíme a samozřejmě představíme jejich vliv.

Zvyšte konkurenceschopnost své firmy a využijte plné síly marketingu! Kontaktujte nás na: info@ccgs-marketing.cz