Kdo jsou moji zákazníci a jak je nejlépe zaujmout?
Poznat a pochopit zákazníky a jejich chování patří mezi klíčové znalosti každé firmy. Nezáleží na tom, zda přicházíte do styku s konečnými spotřebiteli nebo se spíše orientujete na trhu B2B, pomůžeme Vám pochopit Vaše zákazníky.
Co pro mě můžete udělat?
- Připravíme a zrealizujeme výzkum/analýzu, jehož výsledkem budou přesná data o Vašich zákaznících, jejich chování, názorech a postojích.
Jak průzkumy trhu děláme?
- Vždy záleží na konkrétní situaci, trhu a domluvě s Vámi. Připravit a zrealizovat pro Vás můžeme průzkum kvalitativní (např. hloubkové rozhovory), kvantitativní (např. dotazování pomocí přímých otázek) nebo další techniky (např. pozorování a deskripce nákupního chování – hlavně u kamenných prodejen) apod.
Jaký je výstup průzkumu?
- Dostanete od nás podrobnou analýzu, ve které budou přesně ty informace o zákaznících, které hledáte.
Co díky těmto informacím získáte?
- Konkurenční výhodu, možnost lepšího zacílení svých aktivit a vyšší zisk. Mnoho firem se pouze domnívá, co si jejich zákazníci myslí, ale Vy to budete vědět. Není nic snazšího než komunikovat se zákazníky, o nichž přesně víte, kdo jsou, jaké mají postoje, názory a životní filozofii.
Kolik průzkum stojí?
- Cena se odvíjí od druhu, rozsahu průzkumu a konkrétní povahy trhu, na kterém se pohybujete. Ceny nejzákladnějších výzkumů se pohybují od 9.000 Kč.