Sociální odpovědnost firmy jako konkurenční výhoda

CSR Summit 2015: Sociální odpovědnost firmy jako konkurenční výhoda

 

CSR Summit neboli Summit Společenské odpovědnosti firem, je za námi a my pro Vás máme ty nejzajímavější poznatky a novinky.

Co vlastně CSR je? Zjednodušeně řečeno, je to způsob udržitelného podnikání, které naprosto respektuje a uznává etické a společenské očekávání klientů i veřejnosti. Snad nikdo z nás nechce spolupracovat například s firmou, jejíž činnost ničí životní prostředí, právě naopak.
CSR se tak stává důležitou součástí propagace podnikání i konkurenční výhodou na trhu.

Nejnovější poznatky vnímání CSR u populace ČR přinesla firma Ipsos. Nejdůležitější informací bezesporu je, že se konstantně zvyšuje zájem zákazníků i širší veřejnosti o CSR aktivity firem, se kterými přicházejí do styku. Aktivity, které zákazníci od firem nejvíce očekávají, jsou:

- péče o životní prostředí

- pravdivou komunikaci a propagaci produktů a služeb

- podpora komunitního života.

Za zmínku také stojí, že 2/3 obyvatel ČR je ochotno si připlatit za společensky prospěšný produkt / službu, což je pro firmy skvělá zpráva.

Je stále mnoho firem, které dbají na společensky odpovědnou aktivitu podniku, ale neprezentují své aktivity veřejně a to je škoda. Vaši zákazníci jsou rádi, že dbáte o své okolí a rádi to od Vás uslyší. Zapojte proto tyto své aktivity do marketingového plánu a posilte tak svou pozici na trhu!

Pro sestavení komplexního marketingového plánu nás neváhejte kontaktovat na:

info@ccgs-marketing.cz