Sociální sítě obecně jsou v České republice nejpopulárnější u lidí ve věku 15 – 44 let. Nejmladší uživatelé jsou často i těmi nejaktivnějšími, ale zdaleka je nezajímají všechny sociální sítě. Například profesní síť LinkedIn je nejoblíbenější u lidí ve věku 25 – 44 let. Pokud ale chcete oslovit mladší publikum, bez Instagramu se neobejdete. Mimo Instragramu, u nejmladších ročníků stoupá v oblibě také Pinterest.
Jaké jsou hlavní rozdíly při výběru vhodné sociální sítě pro propagaci podnikání?
Vedle stylu komunikace mezi uživateli, je hlavním rozdílem mezi jednotlivými sociálními sítěmi hlavně v možnosti propagace a reklamy. Například Facebook či LinkedIn nabízí nejen přesné zacílení reklamy, ale i komfortní zadávání reklamy. Není tak problém zacílit reklamu nejen podle geografie, demografie, ale i podle stylu chování nebo zájmům Vašich potenciálních zákazníků.
Oproti tomu Instragram se v možnostech reklamy zásadně liší. Jak se dozvíte i na podpoře Instagramu: „Inzerci na Instagramu rozjíždíme pomalu“ a je tomu opravdu tak. I když se ke konci roku můžeme těšit na slibované novinky v rámci reklamy na Instagramu v České republice, volnost propagace, jako je tomu například u Facebooku, nemůžeme očekávat.
Chcete vhodně vytvořit svou kampaň nejen na sociálních sítích? Obraťte se na nás!